1. Koja ljekarna je dežurna u Rijeci?

Redovito ažuriramo naš kalendar s datumima dežurnih ljekarni.

2. Kako da se naručim za pregled lica i vlasišta u vašoj ljekarni?

Pogledajte raspored na našem Kalendaru ili nazovite na broj 051/215-281

3. Koja eterična ulja su najbolja? Kako da ih odaberem?

Pročitajte savjete kod odabira eteričnih ulja!

4. Trošim puno lijekova i voljela bih se savjetovati s farmaceutom da li smijem sve to koristiti zajedno?

Ispunite obrazac sa podacima i lijekovima koje koristite i čim analiziramo vašu terapiju javit ćemo vam se povratno

5. Kako razlikovati bakterijsku od virusne bolesti/temperature?

Može li roditelj uočiti razliku bakterijske ili virusne temperature, odnosno bolesti?

Pročitajte u našem blogu kako!

6. Kako mogu naručiti proizvod?

Proizvod možete naručiti putem naše online ljekarne 

Sve informacije o kupnji možete pročitati na sljedećoj poveznici 

Kupovina je dozvoljena samo starijima od 18 godina.

7. Moram li se registrirati?

Ne morate. Narudžbu možete napraviti i kao Gost.

8. Mogu li naručiti telefonom?

Naravno, narudžbu koja se dostavlja na području Republike Hrvatske, možete napraviti i putem telefona na broj 051/215-281 svakim radnim danom od 7:30 do 20:00 sati i subotom od 8:00 do 15:00. 

U ovom slučaju, plaćanje se obavlja pouzećem.

9. Mogu li naručiti putem e-maila?

Da, naručiti možete i putem elektronske pošte na cambieri@ljekarna-rijeka.hr.  Pritom je potrebno navesti ime i prezime, točnu adresu, broj telefona na koji Vas možemo kontaktirati, te naravno, proizvod i količinu koji biste htjeli naručiti. Putem e-maila moguće je naručiti samo narudžbe čija se dostava obavlja na području Republike Hrvatske. 

10. Zašto moram dati broj telefona?

Broj telefona potreban nam je radi lakše komunikacije. Vaš broj telefona prosljeđujemo i našoj kurirskoj službi GLS / Overseas radi dostave.

11. Ako danas naručujem, kada mogu očekivati pošiljku?

VAŽNO!!!

Zbog izvanredne situacije u svijetu, usporena nam je nabava proizvoda a time i slanje istih. Trudimo se poslati u najkraćem mogućem roku ali u ovo vrijeme narudžbe mogu nekoliko dana kasniti.

Hvala na razumijevanju.

Ako su proizvodi iz Vaše narudžbe na zalihi ljekarne, potrudit ćemo se otpremiti ih isti ili sljedeći radni dan. Ako neke od proizvoda trenutno nemamo na zalihi ljekarne, obrada narudžbe može potrajati nekoliko radnih dana. Ukoliko Vam nećemo moći isporučiti pošiljku, o tome ćemo vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu, pričekati da naručeni proizvod postane dostupan ili zamijeniti ga raspoloživim.

Dostava će biti obavljena u roku 1-2 radna dana nakon što pošaljemo narudžbu (subote, nedjelje i praznici isključeni), osim manjih mjesta i otoka, za koje se primjenjuje važeći raspored vožnje GLS-a./ Overseasa.

12. Kako najbolje ojačati imunitet djeteta?

Odgovor pročitajte ovdje